Hozzájárulok ahhoz, hogy az A-Concept Kft-től hírlevelet kapjak
Üzleti színház Stratégiai értékesítés Rólunk
kapcsolat

A MEGINDÍTÓ ESEMÉNYEK STRATÉGIÁJA (e-book)

A megfelelő IDŐZÍTÉS az új ügyfélszerzés egyik legfontosabb eleme. Gondolom te is tapasztaltad már, hogy amikor megfelelő IDŐZÍTÉSSEL lépsz kapcsolatba a potenciális ügyféllel, akkor sokkal fogadókészebb, mint máskor. Jelen tudásanyagom abban segít neked, hogy megtaláld azokat a MEGINDÍTÓ ESEMÉNYEKET, amelyek változásra, vásárlásra ösztönzik a potenciális ügyfeleidet, és amelyek segítségével könnyebben jutsz be az első megbeszélésre.  

DÖNTÉSHOZÓ KEZELÉSI KÉZIKÖNYV (e-book)

Minden értékesítő arról álmodik, hogy bejut a nagy ügyfélhez és megköti a nagy üzletet, a gyakorlat mégis azt mutatja, hogy az értékesítők többsége megelégszik azzal, hogy alacsony szinteken, szakemberekkel vagy a beszerzőkkel tárgyal, és megfeledkezik a döntéshozóról. 

A „DÖNTÉSHOZÓ KEZELÉSI KÉZIKÖNYV” segítséget nyújt Neked abban, hogy eligazodj a nagyvállalatok szervezeti hierarchiájában, és megtaláld azt az embert, aki IGENT mondhat az ajánlatodra. 

Hogyan kezeld a vállalati beszerzőket? (e-book)

A beszerzési munkatársak legtöbbször jól felkészült tárgyalók, akik rendkívül hatékonyan érik el, hogy a vásárlás a számukra legkedvezőbb kereskedelmi feltételekkel történik. A vállalati értékesítők egyik legnagyobb kihívása ma az, hogyan tudják cégük érdekeit érvényesíteni akkor, amikor olyan beszerzőkkel tárgyalnak, akik versenyeztetés által nyomást gyakorolnak a rájuk. Tudásanyagom célja, hogy segítsek neked felkészülni a beszerzési tárgyalásokra. A felkészülésed egyik legfontosabb része, hogy megismered a beszerzési munkatársak legfontosabb motivációit, és ez alapján építed fel a tárgyalási stratégiádat.

Értékesítő kiválasztási kézikönyv (e-book)

Minden cégnek szüksége van kiváló képességű értékesítőkre, mert ők jelentik a cég növekedésének motorját! Ennek ellenére sok vezető panaszkodik arról, hogy az értékesítők nem elég jók! Tudom, hogy minden cég a lehető legjobb értékesítő munkatársakat szeretné felvenni, de sajnos a gyakorlat mégis azt mutatja, hogy a kiválasztási folyamat során olyan hibákat követnek el, amelyekért a későbbiekben súlyos árat fizetnek. Az új munkatársak képzése, betanítása vagy esetleg idő előtti eltávo­zása nagyon sok pénzbe kerül a cégeknek. 

Bejutás nagyvállalati döntéshozókhoz

Sales tréning: Amennyiben megpróbáltál már bejutni nagyvállalatok döntéshozóihoz, de nem sikerült, vagy éppen arra készülsz, hogy bejutsz nagy cégekhez beszállítóként, akkor ez a sales tréning tudásanyag nekd szól!

Tudásanyagunk célja, hogy neked, mint cégvezetőnek vagy értékesítőnek segítsünk abban, hogy az ismeretlenségből eljuss egy célügyfél döntéshozójához úgy, hogy értéket adsz már az első találkozón, ami által lehetőséged nyílik a második, harmadik megbeszélésre.

Az értékesítési csapatok 15 betegsége

Sales tréning: Mielőtt elhinnéd, hogy a vevőid túlságosan árérzékenyek, a versenytársak vagy a recesszió a hibás, GYŐZŐDJ MEG RÓLA, HOGY AZ ÉRTÉKESÍTŐI CSAPATOD NEM SZENVED A LEGFŐBB 15 BETEGSÉG EGYIKÉBEN SEM.

Tudásanyagunkban megtalálod a betegségek tüneteit és a javasolt megoldásokat!

Az ideális ügyfél profilja

Az ideális ügyfélprofil nem más, mint egy modell, amit arra fogsz tudni használni, hogy szűkítsd a célpiacodat annak érdekében, hogy kiszúrd azokat a cégeket, amelyekből „rossz” ügyfelek lesznek, és megtaláld azokat a cégeket, amelyekből később kiváló ügyfelek lehetnek. Ők lesznek azok ügyfelek, akik megadják számodra és a céged számára a stabilitást és a dinamikus növekedést.

Üzleti lehetőség értékelő lap

Sales tréning: Előfordult már veled, hogy rengeteg időt és energiát fektetett egy új ügyfél megszerzésébe, végül kiderült, hogy nem tudsz nyerni, vagy esetleg nem éri meg a cégednek az adott projektet megnyerni?

Sokszor belesétálunk abba a csapdába, hogy elhisszük, közel állunk egy adott nagy üzleti lehetőség megnyeréséhez, de közben fontos háttér információk nem állnak a rendelkezésünkre. Ennek a csapdának az elkerülésére szolgál az "Üzleti lehetőség értékelő lap", egy objektív mérőrendszeren alapuló elemző eszköz, amelynek segítségével reálisan fogod előminősíteni az új projektet.

Kifogáskezelési kézikönyv vállalati értékesítőknek

Sales tréning haladóknak: Elutasítás vagy lehetőség?
A potenciális ügyfeled a tárgyalás során jelzi feléd, hogy kifogása, ellenvetése van. Vajon az általa felhozott probléma valós, vagy csak arról van szó, hogy blöfföl, esetleg le akar rázni?

INGYENESEN LETÖLTHETŐ TUDÁSANYAGUNK segítséget nyújt a leggyakrabban előforduló kifogások hatékony kezelésében.

Az ügyfélmátrix, azaz a megértés kézikönyve

Az ÜGYFÉLMÁTRIX megadja az értékesítési stratégiád alapjait és segít abban, hogy még jobban megismerd potenciális ügyfeleid igényeit. Segítségével képes leszel arra, hogy termékedet, szolgáltatásodat ELLENÁLLHATATLAN ÉRTÉKAJÁNLAT FORMÁJÁBAN prezentáld ügyfelednek.

Szeretnél még többet megtudni erről? Akkor töltsd le a teljes tudásanyagot!


Lapozás: 1. oldal 2. oldal »

Közösségi oldalaink:
A-CONCEPT KFT. | H-2600 Vác, Szigony Köz 5.B | 00 36 70 606 6615 | sales@a-concept.hu | EU Adószám: HU23807626 | Adószám: 23807626-2-13 | Pár tipp A-Concept